Dlaczego rozwój jest tak ważny? - wywiad z Gosią Pyzik, instruktorką hairtalk extensions.
Ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań jest nieodłączną częścią pracy każdego fryzjera – właśnie dlatego hairtalk extensions bezpłatnie szkoli swoje salony partnerskie.
Naszą misją jest zapewnienie czegoś więcej niż bezkonkurencyjnych produktów – pragniemy każdemu fryzjerowi przekazać wiedzę, która pozwoli prawidłowo ich używać. Realizujemy tym samym dwa cele: wspieramy rozwój fryzjerstwa i dbamy o kompetencje naszych autoryzowanych salonów, dzięki czemu klientki mogą być pewne, że usługa zostanie wykonana na najwyższym poziomie.
Bezpłatne szkolenia odbywają się w 11 miastach w Polsce i prowadzone są przez doświadczone instruktorki: Małgorzatę, Natalię i Mariolę.
Dzisiaj porozmawiamy z Małgorzatą Pyzik – instruktorką hairtalk extensions, która szkoli salony od początku istnienia marki na polskim rynku i od 10 lat prowadzi swój salon w Krakowie.
Gosiu, jesteś mistrzynią fryzjerstwa, instruktorką hairtalk extensions z 12-letnim doświadczeniem, oraz mistrzynią Polski w przedłużaniu włosów. Czy o czymś zapomniałam?
Poprawka: jestem wicemistrzynią Polski, ale po pierwszym udziale w konkursie czułam niedosyt i postanowiłam sięgnąć po więcej – wystartowałam drugi raz zdobywając tytuł Mistrzyni Polski w przedłużaniu i zagęszczaniu włosów.
Z którego osiągnięcia jesteś najbardziej dumna ?
Najbardziej jestem dumna z miejsca, w którym obecnie jestem: mam swój salon, dzięki któremu mogę się rozwijać i spełniać oczekiwania klientek (również w zakresie przedłużania i zagęszczania włosów) oraz jestem instruktorką, która może przekazać swoją, nieskromnie przyznam, sporą wiedzę na temat przedłużania włosów w szerokim spektrum.
Pracujesz z hairtalk extensions odkąd marka istnieje na polskim rynku. Jak to wszystko się zaczęło?
Było to 15 lat temu. Kawał czasu. Pojechałam na szkolenie do Niemiec, ale to szkolenie nie było związane z przedłużaniem włosów – dotyczyło strzyżenia główek fryzjerskich. Tam właśnie otworzyły się dla mnie perspektywy i dostałam propozycję, aby zobaczyć najnowszą metodę przedłużania włosów. Pomyślałam – „czemu nie?” – i kolejny raz udałam się do Niemiec, aby zobaczyć jak to wygląda. Marka hairtalk extensions stawiała pierwsze kroki na rynku europejskim. Poznałam założyciela marki, Güntera Alex – wynalazcę i cudownego człowieka, który wprowadził mnie w świat przedłużania włosów.
Była to zupełna nowość na rynku polskim. Ciężko nam było uwierzyć, że pasma będą się trzymać („ale jak?”, „bez zgrzewania?”, „tak szybko?” – niemożliwe!).
Żeby nas przekonać Günter założył mi kilka pasm, z którymi wróciłam do Polski.
W drodze powrotnej już wiedziałam, że muszę przekonać ówczesną szefową do wprowadzenia nowej usługi do salonu. Cel został osiągnięty (śmiech).
Po pewnym czasie firma hairtalk extensions zaoferowała mi stanowisko instruktora – zgodziłam się, a nasza współpraca trwa do dziś.
Czy przedłużanie włosów było wówczas popularne?
Ależ skąd! Wtedy cała strefa beauty zaczynała raczkować. Pierwsze na rynku metody przedłużania włosów były dość zawodne i powodowały nienaturalne efekty, przez co nie cieszyły się najlepszą sławą.
Uczestniczyłaś w tworzeniu programu szkoleniowego?
Tak, oczywiście. Zależało mi, żeby szkolenie było multimedialne, spójne oraz wspierało fryzjerów we wprowadzeniu nowej usługi do swojego salonu.
Czy uczestnicy szkoleń odzywają się do Ciebie z prośbą o pomoc czy porady?
Podczas szkolenia z pełnym zaangażowaniem przekazuję całą swoją wiedzę, ale i po szkoleniu zdarza się, że fryzjerzy potrzebują mojego wsparcia. Zawsze chętnie pomagam.
Co sprawia Ci największą radość w Twojej pracy?
Zadowolenie klientek, uśmiech na twarzach, szybka i bezpieczna zmiana oraz przywracanie wiary w siebie klientkom, które mają problem z przerzedzaniem włosów poprzez aplikację zagęszczaczy hairwear. Często to zmienia całe ich życie – wiem, jak ważne dla kobiety są włosy.
Jaka jest twoja recepta na sukces?
Sukces to ciężka praca, determinacja, poświęcenie, ciągła nauka, wytrwałość, niejednokrotnie pokora, ale przede wszystkim – pasja.
Rozmawiała:
Monika Gocman,
brand manager hairtalk Polska
Komentarze
Prześlij komentarz